marți, 16 octombrie 2012

Vezi si tu ce a vazut Baumgartner de la 39 de km

Imagini inedite de la cel mai mare salt din istoria omenirii! Vezi aici exact acelasi lucru pe care l-a vazut Felix Baumgartner cand a sarit de la 39.045 m. Un video absolut senzational, merita urmarit si merita laudata aceasta mare performanta! Felix spune: A fost o zi incredibila cu multe evenimente. Totul a inceput cu o lansare minunata, dupa care am avut o problema cu sistemul de alimentare al vizierei mele. Saritura din capsula a fost perfecta, dupa care am inceput sa ma rasucesc usor. Am crezut ca voi reusi sa imi stabilizez caderea, insa am inceput sa ma rasucesc din ce in ce mai repede. Totul s-a petrecut brusc si foarte brutal.Am crezut ca mi-am pierdut cunostinta. Nu am simtit niciun boom sonic pentru ca am fost mult prea ocupat incercand sa ma stabilizez. Totul a fost mult mai dificil decat ma asteptam eu", a spus Baumgartner

1 comentarii: