luni, 24 septembrie 2012

De ce trebuie sa tii cont intr-o dieta

Practic prin dieta inteleg, limitarea si cateodata si abtinerea de la unele produse alimentare,care au rolul de ingrasare. Se mai poate intelege si faptul ca este un mod de viata prin care nu ai mai trecut pana acum, asta depinde doar daca ai mai incercat sa ti dieta sau  nu.

Dieta se aplica in cazul in care vrei sa mai dai jos niste kilograme de care nu esti prea incantat.

 Limitează numărul de calorii pe zi

euromagazin

Kilogramele in plus se datoreaza suurplusului de carbohidrati si de calorii care nu pot fi arse de catre organism.
Pentru ca aceste kilograme sa nu se acumuleze rapid, trebuie tinut cont de cativa factori foarte importanti, de care, daca vrei slabesti, trebuie sa ti cont neaparat. 
Sa v-a povestesc cum am slabit eu 5 kilograme intr-o luna fara a lua pastile sau ce sti ce tratamente miraculoase care te slabesc:

Cum sa mananci. 
euromagazin
Nu iti recomand sa mananci nu stiu ce produse, manaca ce vrei insa trebuie sa te incadrezi in limite. Pasul 1: Mancati 2-3 mese pe zi care sa nu depaseasca fiecare un numar mai mare de 300 de calorii.(Daca vrei sa te menti la forma la care esti acum trebuie sa mananci minim 2000 de calorii, daca vrei sa slabesti trebuie sa reduci la jumatate acest numar urias de calorii)


 Bea multă apă
euromagazin

Pasul 2: Daca aveti un serviciu care solicita efort e foarte important sa beti mai multa apa decat in mod obisnuit, sunt sigur ca nu sunt multi cei care beau minimul de 2 litri de apa zilnic.
  




Încearcă să faci mișcare 
euromagazin

Pasul 3: Ar fi bine sa mergeti si la sala, insa fara sa luati proteine sau alte chestii.
  






Dormi cel puțin 5-6 ore pe noapte
euromagazin


Pasul 4: Odihna: Dormeam maxim 5-6 ore pe noapte, cu cat stai mai mult treaz si rezisti somnului, cu atat sunt sigur ca slabesti mai epede, "fortand" organismul sa reziste mai mult la oboseala(atentie: Nu mancati dupa 8 seara, iar daca mancati, sa mancati o salata care poate sa contina si ceva carne slanba, ex: pui)

Nu sunt niste pasi greu de urmat, eu m-am ambitionat si am reusit sa scap de 5 kg, si dupa 2 luni de cand am ajuns unde vroiam, nici nu am mai pus vre-un kilogram in plus. 
euromagazin

Eu am reusit, sunt sigur ca o sa reusesti si tu. 
Si nu uita, daca vrei sa realizezi ceva, tine-te de treaba pana la capat!!!
Multa bafta!!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu