joi, 27 septembrie 2012

Bancuri din colectia de bancuri




euromag
Un tirist intreaba un politist:
Exista cumva pinguini de 1m si 60cm  inaltime?
Nu am mai auzit de asa ceva!

Aoleo... inseamna ca am calcat cu camionul o calugarita!





Mai sustine cineva ca femeile si barbatii nu sunt profund diferiti? 
Cum credeti ca raspund un barbat si o femeie atunci cand li se cere sa introduca intr-o propozitie doua cuvinte? 
Tema: Scrieti o propozitie care sa contina cuvintele "indragostit" si "Sex". Femeia: "Cand un om este cu pasiune indragostit de un altul, cand este sigur de profunzimea sentimentelor sale, de respectul pe care se bazeaza relatia, de increderea pe care o poate avea in partener, atunci este acceptabil pentru societate, din punct de vedere moral si spiritual, ca in relatia lor sa existe la un moment dat si sex." 
Barbatul: "Sunt indragostit de sex!"
  
 
În cel de-al doilea război mondial, nişte soldaţi germani ajung într-un sat străin şi intră în casa unei babe. Baba, nevoită , le dă de mâncare. În timp ce mâncau, papagalul babei începe să strige ce l-a învăţat baba în fiecare zi: - Moarte lui Hitler! Moarte lui Hitler Germanii, furioşi, răstoarnă masa, dărâmă pe-acolo şi îi zic babei : - Noi mâine ne întoarcem. Dacă papagalul tău mai spune astfel de prostii, te luăm cu noi la pârnaie. Baba, speriată, merge la popa satului, care avea un papagal identic şi face schimb de papagali. A doua zi, vin germanii şi se pun la masă. Papagalul tace. Ajung germanii la felul doi, papagalul tace. Termină ăştia de mâncat, papagalul tace. Atunci unul din ei, ca să întărâte papagalul, zice: - Moarte lui Hitler, papagalule! Papagalul, simţindu-se băgat în seamă începe să vorbească: - Dumnezeu să-ţi audă ruga, fiule!
   
 
Ursul mergea agale prin pădure şi o zăreşte pe coana Vulpe. Sare acrobatic în cel mai apropiat tufiş şi face: - Cucuriguuu! Vulpea sare iute în tufiş… drept în braţele Ursului, care mormăie drăgăstos: - Ah, cumătră, de când te aştept! După vreo patru reprize de sex o eliberează pe roşcată si îşi freaca labele bucuros, zicând: - Ce bine-i să ştii o limbă străină!
 
 
Tatal este chemat la scoala: - Fiul dumneavoastra a desenat pe banca o musca, foarte reala, si mi-am zdrobit pumnul incercand sa o omor. - Ha! Sa ma fi vazut pe mine, cand am intrat in baie si vazand in cada un crocodil pictat, de frica, am iesit printr-o usa pictata...

 

Discută doi prieteni:
- Care e poziția ta favorită?
- Rodeo!
- Cum e asta?
- Începi pe la spate și când e mai bine te apleci peste ea și îi spui la ureche: "așa îi place cel mai mult și surorii tale". Apoi încerci să te ții de ea înca 10 secunde.




O femeie de 65 de ani naște un copil. Vin rudele în vizită ca sa vadă copilul. Ea îi invită la masă însă ei insistă să vadă copilul.
- Nu acum, trebuie să așteptăm până plânge!
- De ce?
- Pentru că am uitat unde l-am pus!



Pacientul: Doctore, am o problema cu mersul la toaleta: 
Dimineata, la ora 5 trebuie sa merg .
Doctorul: Dar asta este foarte bine.
Pacientul: Problema este ca ma trezesc la 6...



 Un orb il intreba pe un olog:
- Merge, merge?
- Dupa cum vezi...





Doi medici ginecologi, intalnindu-se la o conventie de specialitate in Elvetia:
 Cel din Franta: A venit ieri una la mine la cabinet cu un cli.... ca un pepene.
Cel din Anglia ii spuse: E imposibil, daca ar avea dimensiunea asta nici n-ar putea umbla! 

La care cel din Franta ii raspunde: voi englezii, numai la dimensiuni va ganditi! 
 Eu ma refeream la gust!


 Leul iese dimineata nervos din casa si da cu ochii de vulpe:
- Cine e regele animalelor?
- Tu, tu, tu esti, maria- ta, zice vulpea infricosata.
Mai merge si da peste lup:
- Ia zi, cine e regele animalelor?
- Maria-ta, zice lupul galben de frica.
Mai merge el si intr-o poiana da peste elefant, care manca linistit niste iarba:
- Ia zi, ma, umflatule, cine e regele animalelor?
Elefantul il prinde cu trompa dupa cap, il izbeste de vreo 3 copaci si-l lasa lat in mijlocul drumului.
Dupa vreo jumatate de ora, leul se ridica anevoie de jos:
- Ei, daca nu stii, nu stii si gata, nu trebuie sa devii violent!




  Maria merge la doctor.
- Domnule doctor, m-a tot durut capul si mi-a zis cineva ca varza murata este foarte buna!

Este adevarat?
- Da, zice doctorul, mai ales cu carnati.



 -Domnule doctor, eu sufar de amnezie, cum imi zici ceva, cum am uitat.
-De cand v-ati dat seama ca se intampla asta?
-Ce anume?



- O doamna la farmacie:
- As dori niste vitamine pentru copii!
- A,B sau C, intreaba farmacista!

 - Indiferent! Inca nu au invatat sa citeasca


 Era odata un pescar cam ghinionist. 
Un trecator cam curios il intreaba:
- Are balta peste?
- Are... (oftand)... da-i acoperit de apa!



 Intr-o seara Maria ii zice lu' Ion:
- Ioane, mai zi-mi si mie o vorba calda, ca de mult nu nu mi-ai mai zis!
- Marie, sa te arda focul!



 - De ce cotcodaceste gaina cand face un ou?
- E bucuroasă ca nu a ramas insarcinata.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu